Goed zicht- en pasvorm garantie

Ieder paar ogen en ieder gezicht is anders. Hoe weet je of jouw nieuwe zwem-, snorkel- of duikbril prettig zit en dat je er goed door kunt zien? Daarom hebben wij goed zicht- en pasvorm garantie. Zo kun jij je nieuwe zwem-, snorkel- of duikbril thuis op je gemak passen. Mocht het zichtresultaat of de pasvorm onverhoopt niet naar wens zijn dan mag deze gratis retour. We kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. Zo vinden we in bijna alle gevallen wel een bril die past. Onze slogan is niet voor niets ‘Alles voor goed zicht!’

GOED ZICHT GARANTIE

Afhankelijk van je exacte brilrecept moet je het zichtresultaat van een zwem-, snorkel- of duikbril met standaardglazen op sterkte vergelijken met +/- 85% ~ 95% van je normale bril of lenzen. Mocht het zicht onverhoopt niet naar wens zijn dan kunnen er een tweetal dingen aan de hand zijn:

  • De bestelde sterkte was niet juist / de best bijpassende. Geen probleem; we ruilen je bril gratis om.
  • Soms kan het zijn dat een zwem- snorkel- of duikbril met standaard glazen op sterkte gewoon niet de oplossing is voor jouw recept. Vervelend, we laten je weten welke mogelijkheden er wel zijn voor jouw recept en je mag deze bril gratis retourneren.

Om gebruik te maken van de goed zicht garantie stuur je een kopie van jouw brilrecept naar goedzicht@eyeswim.nl. Dan kunnen we jouw brilrecept vergelijken met de bril die je ontvangen hebt. Als we vervolgens weten waar de crux in zit dan kunnen we zien wat de beste oplossing is: omruilen voor een andere sterkte, een ander model proberen of maatwerk. Er zijn, buiten de eventuele meerprijs van het uiteindelijk gekozen model, geen kosten aan deze service verbonden.

PASVORMGARANTIE

Met onze pasvorm garantie kun je jouw nieuwe zwem-, snorkel- of duikbril thuis op je gemak passen. Standaard mag dit zoals je dat in een winkel ook kan doen. Mocht alles goed zien en aanvoelen dan kun je dankzij onze pasvorm garantie de bril daarna zelfs uitproberen in het zwembad. Mocht de pasvorm dan onverhoopt toch niet naar wens zijn dan mag je bij ons de bril altijd nog omruilen voor een ander model.

Om gebruik te maken van de pasvorm garantie stuur je een mail naar pasvorm@eyeswim.nl. Vermeld daarbij wat je niet prettig vond aan de huidige bril. Was hij te groot of te klein? Des te specifieker des te beter. Mocht je nog oude bril hebben die lekker zat dan helpt het als je daar een foto van bijvoegt. Tot slot is het fijn als je ons laat weten wat voor type zwemmer je bent (hoe vaak zwem je, welke slag). Op basis van deze informatie kunnen we inschatten wat goede alternatieven zijn om te proberen. Zo komen we eigenlijk altijd wel tot een passende oplossing. Er zijn, buiten de eventuele meerprijs van het uiteindelijk gekozen model, geen kosten aan deze service verbonden.

Voorwaarden pasvormgarantie.

  • Je hebt eerst op het droge gekeken of het zicht goed was en de bril voor je gevoel goed zat om te voorkomen dat een bril niet meer in originele staat is, terwijl dat niet nodig was.
  • Als alles goed voelde mag je de bril een keer in het zwembad proberen. Niet in zee of buitenwater. Uiteraard kan de bril daar gewoon gebruikt worden, maar om de pasvorm te testen voldoet schoon zwembadwater.
  • Voor gebruik is het soms handig om stickers te verwijderen of een andere neusbrug te proberen. Bewaar deze a.u.b. netjes, zodat je, als de bril onverhoopt toch niet goed zit, hem netjes met al bijbehorende materialen kunt retourneren.
  • Fijn dus als je de bril(len) eerst op het droge en zoveel als mogelijk in originele staat probeert. Alvast bedankt!

ALLES VOOR GOED ZICHT

Met onze goed zicht- en pasvorm garantie doen we er alles aan om jou te helpen de beste kijkoplossing te vinden voor de productcategorie van jouw keuze.